Un solitari gol de Janira Pedrol dóna la segona victòria consecutiva

JORNADA 13
Fitxa del partit:


C. AT. CASTELLSERÀ
Noemi Llurba – Mónica Font – Sara Vall – Mireia Martínez – Nuria Salla – Nuria Vidal – Nuria Culleré – Julia Noguera – Sandra Fernández – Anais Martínez – Sheila Belchi
Suplents: Laia Vilaplana – Mar Maria – Olga Parise – Clara Plaza
Entrenador: Daniel Lara

CF GANDESA
Aída Bosque – Paula Frigola – Iris Fontanet – Laura Castellví – Sofia Aubà – Andrea Cuello – Janira Pedrol – Cinta Ferré – Iuliana Tugui – Sara Sabaté – Taís Morales
Suplents: Julia Ripoll
Entrenador: Jordi Calvo

Estadi:

Camp de Futbol Municipal de Castellserà

Gols:

0-1 Janira Pedrol (52’)

Àrbitre:

Edgar Sánchez López (Lleida)
Targetes grogues Castellserà: cap
Targetes grogues Gandesa: Iris Fontanet, Sara Sabaté, Iualiana Tugui

Crònica:

El triomf de la jornada passada enfront l’Escola Futbol Base Vendrell, que posava fi a una ratxa negativa de cinc derrotes consecutives, ha recarregat les piles d’unes jugadores gandesanes que dissabte sumaven la segona victòria de la temporada a domicili.
Al ja de per sí complicat partit s’afegia la circumstància de que el tècnic gandesà, Jordi Calvo, tant sols podia disposar per aquest partit de dotze jugadores, entre les quals les dues porteres, havent de participar la segona portera, Julia Ripoll, com a jugadora de camp.


Bona sortida de les visitants al terreny de joc, fent-se en un lleuger domini del joc en una primera part igualada, gaudint de les ocasions més clares cara a porta, tot i que no s’encertaven a convertir, mentre que les locals també protagonitzaven alguna arribada puntual. Amb el resultat inicial s’arribava a la fi dels primers quaranta-cinc minuts.

Van millorar les de casa al segon temps, igualant el joc a la zona del mig camp, no obstant, al minut 52, una bona jugada per bada d’Iuliana Tugui, acabava en una centrada a l’àrea per Janira Pedrol, que creuava la pilota al fons de la xarxa. Esperonava el gol a les terraltines que tenien l’oportunitat d’haver sentenciat el partit en un parell d’ocasions força clares. Al no aconseguir-ho, eren les lleidatanes qui es veien amb opcions de com a mínim empatar l’encontre i el cert és que disposaven d’una molt clara oportunitat per fer-ho, però el seu remat s’estavellava al pal de la porteria defensada per Aída Bosque. En un camp em pèssimes condicions, tot i que això afectava per igual als dos equips, les gandesanes van saber sofrir, sent capaces de mantenir la porteria a zero i fer bo el gol de Janira Pedrol, sumant tres importants punts en aquest darrer partit de la primera volta.

Redactor:

Antonio Altadill

Antonio Altadill

Deixa un comentari

POWERED BY
dItHINKS SL

Registrat gratuitament a la nostra base de dades i rebràs les nostres últimes notícies al correu!